Leczenie dysfunkcji
narządu żucia

W ostatnich latach obserwujemy gwałtowny wzrost liczby pacjentów zgłaszających się do naszego gabinetu z powodu zaburzeń w prawidłowym funkcjonowaniu narządu żucia. Tempo życia,złe nawyki żywieniowe, wszechobecny ciągły stres, brak równowagi pomiędzy pracą a zdrowym odpoczynkiem i regeneracją organizmu a także przyczyny stricte stomatologiczne jak wady zgryzu, braki zębowe, zaburzenia zwarcia, oraz wszelkiego rodzaju parafunkcje np. zgrzytanie/zaciskanie zębów, obgryzanie paznokci, nagryzanie warg, policzków, notoryczne żucie gumy prowadzą w konsekwencji do bardzo nieprzyjemnych i często utrudniających normalne codzienne funkcjonowanie objawów bólowych, głównie ze strony stawu skroniowo-żuchwowego oraz mięśni narządu żucia. Mnogość struktur anatomicznych wchodzących w skład tzw. narządu żucia a także oddziaływanie zaburzeń w jego funkcjonowaniu na dalsze regiony organizmu powodują często, że pacjenci mylnie wiążą obserwowane objawy bólowe z innymi schorzeniami,np.neurologicznymi (bóle głowy sugerujące migreny), czy laryngologicznymi (szum w uszach, uczucie zatykania ucha). Niejednokrotnie skuteczne leczenie dysfunkcji narządu żucia wymaga podejścia interdyscyplinarnego zarówno w obszarze specjalności stomatologicznych (ortodoncja, protetyka, stomatologia zachowawcza) jak również lekarskich, włączając w to także terapię manualną oraz zabiegi z zakresu fizykoterapii.

ADAMUS

Chirurgia stomatologiczna

Nasz adres:
ul. Piaskowa 1, lok. 11 (2 piętro)
(wejście do budynku obok Fresh-marketu, domofon-stomatologia)
Zielona Góra

Godz.otwarcia:
pon.-pt. 09.00 - 19.00
sobota po ustaleniu i potwierdzeniu terminu wizyty

Telefony: